خبرنگار نیویورک تایمز خطاب به مجری صداوسیما: انشالا نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور کاندیدا‌ها کجا رأی دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است ویدئو | نحوه درخواست شعبه سیار در سراسر کشور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه مترو شریعتی مشهد
سرخط خبرها

جزئیات دیدار معاون اول رئیس جمهور با آیت‌الله مکارم شیرازی

  • کد خبر: ۱۳۴۹۵۱
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
جزئیات دیدار معاون اول رئیس جمهور با آیت‌الله مکارم شیرازی
معاون اول رئیس جمهور که به شهر قم سفر کرده است نیز با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون اول رییس جمهور در ادامه سفر خود به قم با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده دولت و برنامه‌های آتی ارائه کرد و گفت: دولت برای توسعه کشور و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم بخصوص اقشار کم درآمد اهتمام جدی دارد.

محمد مخبر با اشاره به حمایت های دشمنان از جریانات و آشوب های اخیر در کشور، گفت: به لطف خدا و با درایت و بصیرت مردم، توطئه دشمنان راه به جایی پیدا نکرده و خدشه ای به نظام اسلامی وارد نخواهد شد و این مسائل ما را از مسیر توسعه و پیشرفت کشور منحرف نخواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور اصلاح و رفع مشکلات مزمن اقتصادی کشور را از اولویت های اصلی دولت برشمرد و افزود: دولت برنامه ریزی‌های دقیقی برای بهبود عملکرد بانک ها، مهار تورم، افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی، توسعه ترانزیت و تولید مسکن دارد و اعتبارات مناسبی را برای اجرای این برنامه های پیش‌بینی کرده است.

مخبر همچنین ارتباط با روحانیت و استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید را از رویکردهای جدی دولت خواند و افزود: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور نگاه ویژه‌ای نسبت به نظرات راهگشای روحانیت، حوزه و بویژه مراجع عظام تقلید دارد و از دریافت رهنمودها استقبال می‌کند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی نیز در ابتدا بابت گزارش امیدبخش معاون اول رئیس جمهور تشکر کردند و در ادامه سوالات و دغدغه های خود را در خصوص برخی مسائل اقتصادی کشور مطرح کردند که معاون اول رئیس جمهور نیز درباره آنها توضیحاتی ارائه داد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->